Jesienne kampanie reklamowe

Pierwsza połowa roku 2011 to był czas wprowadzania nowych produktów i rozszerzania oferty leków, suplementów diety i kosmetyków. Teraz przyszła kolej na intensywną akcję marketingową. Zaplanowane zostały dwie kampanie – dla znanego dobrze leku Sylimarol 70 mg oraz dla wschodzącej gwiazdy, Bronchopectu - suplementu diety łagodzącego kaszel i wspomagającego odporność.

Przed kampanią leku wątrobowego postawiliśmy sobie cel, oprócz oczywistego wygenerowania wzrostu sprzedaży, utrwalenie znajomości produktu i poszerzenie grupy docelowej. Nowa kreacja to szef kuchni polecający swoim klientom nasz lek, do historii zostało dobudowane hasło: „Po jedzeniu oraz piciu nie zapomnij o zażyciu”. Medialnie nowa kreacja będzie miała swoje odsłony m.in. w sponsoringu popularnego programu kulinarnego „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler (listopad/grudzień) oraz  innych programów kulinarnych jak kuchnia.tv , BBC life style,  Club TV. Jeśli chodzi o prasę, to nowy key visual pojawi się w Przyjaciółce i Tinie i Olivii. W ramach działań e-marketingowych przeprowadzimy kampanię na wiodących portalach dotyczących gotowania i zdrowego żywienia oraz stworzymy pierwszą w historii tego leku stronę produktową www.sylimarol.com

Od kreacji Bronchopectu wymagaliśmy, aby wprowadziła premierowy produkt do szerokiej świadomości pacjentów i wywołała z nim pozytywne skojarzenia. Koncepcja kreatywna opiera się więc na wizerunku słodkiego kotka, który „drapie w gardle”. Do realizacji celów strategicznych wykorzystamy narzędzie sponsoringu telewizyjnego programu „Kobieta na krańcu świata” z Martyną Wojciechowską (październik) oraz prognozy pogody na kanałach telewizji lokalnych WTK (Poznań) i ogólnopolskiej – TVN24. W Internecie przeprowadzimy kampanie banerowe na tematycznych portalach związanych ze zdrowiem, pogodą oraz dedykowanym kobietom. Na produktowej stronie www.bronchopect.pl będzie można bliżej zaprzyjaźnić się z naszym najnowszym preparatem oraz z promującym go kotkiem.