Poznańskie marki obdarowują rogalami

Czytaj więcej...Blisko 1,5 tysiąca tradycyjnych, świętomarcińskich, poznańskich rogali trafi do pracowników i partnerów biznesowych poznańskich firm Apart, MAN, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol i Lisner.

To kolejne, obok akcji AlleRogal wspólne przedsięwzięcie partnerów Konsorcjum Marki Poznań, którego  celem jest promocja poznańskiego wypieku, który podbija podniebienia smakoszy w całej Polsce.

Czytaj więcej...

Gala Konsorcjum Marki Poznań

Czytaj więcej...Dnia 25 października 2011 roku w ekskluzywnym Hotelu Blow Up Hall  miała miejsce gala inaugurująca projekt Konsorcjum Marki Poznań. Gospodarzem uroczystości był Prezydent Miasta Poznania Ryszard Grobelny, całość prowadziła Monika Richardson.

Czytaj więcej...

Jesienne kampanie reklamowe

Pierwsza połowa roku 2011 to był czas wprowadzania nowych produktów i rozszerzania oferty leków, suplementów diety i kosmetyków. Teraz przyszła kolej na intensywną akcję marketingową. Zaplanowane zostały dwie kampanie – dla znanego dobrze leku Sylimarol 70 mg oraz dla wschodzącej gwiazdy, Bronchopectu - suplementu diety łagodzącego kaszel i wspomagającego odporność.

Czytaj więcej...

Zakończyliśmy prace nad nowym logotypem

Na zlecenie PZZ Herbapol Poznań S.A. został opracowany nowy logotyp marki. Założeniem było odświeżenie wizerunku i uporządkowanie dotychczasowej koncepcji graficznej. Cele zostały osiągnięte – nowy logotyp to:

  • przyjazna forma, nawiązująca do tradycji ziołolecznictwa
  • nowoczesny i czytelny projekt
  • syntetyczny w treści i spójny graficznie znak

Proces wdrażania rebrandingu, będzie obejmował w pierwszej kolejności druki firmowe, oznakowanie siedziby Firmy, emitowane materiały POS, tworzone na bieżąco kreacje marketingowe, a następnie stopniowo sięgnie także zmiany loga na opakowaniach naszych produktów.

Sylimarol 70 mg naszą gwiazdą na 10 urodzinach sieci Aptek Dbam o Zdrowie

Herbapol Poznań włączył się z lekiem Sylimarol 70 mg w zakrojoną na szeroką skalę kampanię urodzinową 10-lecia Aptek Dbam o Zdrowie. W ramach działań promocyjnych nasz lek ziołowy pojawi się w spotach produktowych takich stacji jak m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN – pierwsze emisje już 17 października. Ponadto Sylimarol 70 mg zaistnieje m.in. w gazetce promocyjnej Aptek Dbam o Zdrowie, na portalu www.doz.pl  oraz w czasopismach branżowych „Bez Recepty”. Mieszkańcom dużych miast zaprezentujemy się na citylightach.